Volgers

zondag 18 maart 2018

Groetjes

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf&Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we plooien gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Als basis heb ik kraft gebruikt met daarop crème cardstock en het prachtige designpapier van Pion (My Dearest Sofia).
In het midden heb ik een randstans van Marianne Design gebruikt. Ook de doily achter het afdrukje en de kwastjes zijn stanzen van Marianne Design.
De hoekjes zijn van Amy Design.

Aan de binnenkant de tekst groetjes. Deze komt uit een stempel- en stansset van Marianne Design. Ik heb alleen 1 van de stanzen gebruikt.

De stempel is van Gorjuss. Is het geen schatje?
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
 Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Strik: DR6-CR6-PP4-PP3
Jurk: DR6-CR6-PP4-PP3-IG1-blender
Legging: DR6-CR6-PP4-PP3-LG4-LG2-LG1
Hart: LG4-LG2-LG1
Ketting: spica lipstick


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda