Volgers

woensdag 14 maart 2018

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.

En dit is mijn kaartje.
Op de voorkant heb ik de sketch verwerkt.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Joy!Crafts (Afternoon Tea).
Vond de sketch al druk genoeg, dus heb alleen wat bloemen als aankleding gebruikt met daar achter een paar blaadjes van Dutch Doobaboo en wat Nuvo Drops.

Dit is de binnenkant. Gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Vond het papier met de hartjes zo mooi bij dit model passen.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors DrawnbyKrista en heet Fox Woodland Animals.
Ik heb hem ingekleurd met de aquamarkers van Spectrum Noir. Dit was ook 1 van de voorbeelden die ik bij me had voor mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Terracotta - Peach - Charcoal - Flint

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda