Volgers

maandag 10 juli 2017

Sterkte

Hallo allemaal,

Af en toe heb je een kaartje nodig om iemand sterkte te wensen.
In de basislijn is er nu een mooie set met daarin 2 mooie tekststanzen, namelijk Sterkte en Beterschap.
Natuurlijk heb ik er een aparte vorm van gemaakt. Het patroon komt uit de Be Challengedgroep.
Dit is hoe het kaartje eruit ziet wanneer het dicht is.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Daarop crème linnenkarton en het prachtige dessinpapier uit de set Secret Garden.
De bloemetjes heb ik ook gemaakt uit dessinpapier met de stanzen en stempelset Crafty Cocktail Blossom. Na het stanzen heb ik ze bestempeld met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder. Zo heb je mooie bijpassende bloemen.

En dan het kaartje wanneer je het opent.
Achter het plaatje heb ik het hart met bloemen/vlinder gebruikt. Wanneer je voor het stanzen doublesided adhesive tape achter je dessinpapier plakt kun je het daarna zo opplakken. Scheelt een hoop gedoe met lijm.
Met de cirkelset uit de basislijn heb ik de cirkels gesneden. Wanneer je 2 verschillende maten gebruikt, kun je er een soort frame van maken.
Op de zijkanten heb ik een stencil gebruikt uit de Scr@plijn, namelijk uit de Bee Happyserie.
De plaatjes zijn van Syta van Gelderen. Zijn ze niet schattig die konijntjes?

Materialenlijst:
6002/0664 Snij-embos-debosstencil – Hart met bloemen/vlinder
6002/0828 
Scr@p Stencil – Bee Happy
6002/6001 Snijstencil basis – Tekst Sterkte en Beterschap
6002/6104 Basislijn snijstencilset Cirkel groot – 10st.

6004/0009 Snijstencil/clearstempel Bloemen 2st.
6011/0531 Papierset A4 – Secret Garden
6100/0490 Flower shaping tools set 4 stuks
6200/0054 Lijmpistool
6200/0222 Inkt blending tool
6200/0224 Dauber large
6200/0934 Mini-Trouvaille – incl. 4 platen
6500/0030 Doublesided adhesive craft tape
8089/0206 Kraft papier
8099/0002 Linnenkarton A5 creme
  

3 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Miranda,

    ich bin begeistert von der raffinierten Karte. Das Häschenmotiv ist ganz entzückend. Perfekt gestaltet. Gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt volgens het patroontje van "Be challenged". Lief dat konijnen-plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave layout van je kaart, Miranda! Super!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda