Volgers

donderdag 27 juli 2017

Happy birthday

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn man Arno jarig en daar hoort natuurlijk een zelfgemaakte kaart bij.
In het weekend kookt Arno altijd 1 keer en dat is meestal pasta. Toen ik vroeg wat hij voor zijn verjaardag wou zei hij dat hij graag een echte pasta wilde. Dat is een pan met een speciale inzet, een soort vergiet, waar je dan de pasta in kookt. Dus die heb ik voor hem gekocht en daar hoort een toepasselijk kaartje bij.

Dit model heb ik al eerder gemaakt, maar hij blijft leuk omdat je er veel op en in kwijt kunt.
Dit is de voorkant. Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt en dessinpapier van Echo Park (Homemade collection) De tekst is een stans van Noor!Design.

Zo ziet de binnenkant er uit.
De tekst, pan en koksmuts heb ik met mijn Silhouette uitgesneden.

Het afdrukje is een digi van The Paper Shelter en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers en Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4
Mond: PP3-CR1-CR3
Haren: E59-E37-E35-E31
Muts:  EB1-blender
Blouse: EB1-blender
Schort: IG6-DR7-DR5-CR9
Broek: BT1-IB2-IB1
Schoenen: BG10-BG7-BG6-BG4
Vork: IG5-TB2-IG1
Saus: IG6-DR7-DR5-CR9
Gehakt: EB8-EB5-EB3
Pasta: GB8-EB2-EB1
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij:
The Paper Shelter: Anything goes.

5 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Arno Miranda, wat heb je hem verwend, de kaart die je hebt gemaakt is prachtig, jullie kunnen weer smullen deze zomer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met Arno z'n verjaardag. Hij heeft een mooie toepasselijke kaart van je gekregen. Leuke/grappige digi ook en erg mooi ingekleurd. Leuk model kaart ook. Ik weet denk wat jij het weekend eet!!?? Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd! En het is inderdaad een hele leuk vorm kaart.
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je man.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda