Volgers

zaterdag 3 juni 2017

Workshops inkleuren met Spectrum Noir markers

Hallo allemaal,

Na een aantal jaren geen workshops gegeven te hebben (behalve dan tijdens hobbymaatjesdagen), ga ik in het najaar weer beginnen met kleurworkshops en wel met de alcoholmarkers van Spectrum Noir. Een tijdje geleden werd ik benaderd door Dietvorst Verf & Behang uit Bergen op Zoom met de vraag of ik interesse heb om bij hun workshops te geven. Daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen. Kleuren vind ik helemaal geweldig en vind het ook leuk om anderen daar enthousiast voor te maken.
We beginnen met een workshop op zaterdag 7 oktober a.s.
Wil je meer info over de workshops of om je op te geven is te verkrijgen bij de winkel.
Ik heb er al superveel zin in.

1 opmerking:

  1. Wat leuk, Miranda.
    Jammer dat het voor mij zover weg is, had anders graag een keer een kleurworkshop bij je komen doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda