Volgers

maandag 19 juni 2017

Leave a little sparkle wherever you go

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets voor CreaMiep laten zien.
Ik wilde al heel lang iets maken met de schattige ballerinastempel van Mo Manning. Penny Black brengt deze uit al echte stempels. Dat is handig als je liever met echte stempels werkt in plaats van digi's.
Voor de basis van mijn drieluikaartje heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Deze heb ik 3 keer naast elkaar getekend en uitgeknipt. Daarna een maatje kleiner geknipt uit dessinpapier van Maja Design (Sofiero). Dit komt uit mijn eigen voorraad.
De vlinders heb ik gemaakt met een oudere stans van Memorybox. Deze heb ik na het stanzen en embossen bewerkt met wat roze distress inkt en een daubertje. Dit heb ik ook gedaan bij het frame achter het afdrukje. Dit is een stans van Noor!Design.
De bloemen heb ik gemaakt met stanzen van Marianne Design en Joy!Crafts.

De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep.

Kijk toch eens hoe schattig deze ballerina is.
Ik heb haar ingekleurd met Spectrum Noir markers. Als je de echte stempel gebruikt, stempel dan met Memento inkt. Dat werkt het beste in combinatie met alcoholmarkers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren EB5-GB10-GB2-EB2
Pakje: PP6-PP4-PP3-PP1
Hart: DR7-DR6-CR11-CR5
Lint: GB8-EB2-EB1
Schoenen: GB8-EB2-EB1
Ondergrond: EB5-GB10-EB2


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met een schatje van een stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah....wat een schatje. Erg mooie kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een prachtige creatie Miranda! Je kleurwerk is ook super tof!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,

    eine wundervolle Karte hast du gestaltet. Ich bin von der Kartenform und den vielen Details ganz begeistert. Traumhaft schön ist die kleine Ballerina coloriert. Wie immer alles perfekt zusammengestellt. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda