Volgers

zondag 2 april 2017

Theedoosje

Hallo allemaal,

Gisteren is de nieuwe wedstrijd van deze maand weer begonnen op mijn club Hobbyplezier met scrapdoosjes. Deze keer heb ik een doosje gemaakt waar je theezakjes in kunt doen.

Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt.
Het dessinpapier heb ik afgelopen jaar gekocht tijdens onze vakantie in Zweden en is van Riddersholm (Vintage Venture).

Heb het afgewerkt met een mooi kantje.

Hier nog even foto's van de andere kanten.

En de bovenkant. Daar heb ik ook een kantje op gedaan en wat bloemen en een paar blaadjes van Dutch Doobadoo.

Vond deze Tilda er wel mooi bij passen. Ik heb haar ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-+FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Jurk: PV4-PV3-PV2-PV1-DP4-DP3-DP2-DP1-IG-blender
Schoenen: MB4-MB3-MB2-MB1
Hartjes: spica lipstick

Dit zal ook 1 van de voorbeelden zijn die ik bij me heb tijdens mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.

2 opmerkingen:

  1. Een schitterend doosje Miranda. Ben sinds kort ook lid bij je clubje maar weet niet of ik het theedoosje al aandurf....vind het oppimpen altijd erg moeilijk,ben meer van het kaartborduren.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda